3 tysiące młodych sosen w ramach wspólnej akcji Recman i Nadleśnictwa Suwałki

Akcja Recman i Nadleśnictwa Suwałki, fot. Recman, źródło: mediacontact.pl
Akcja Recman i Nadleśnictwa Suwałki, fot. Recman, źródło: mediacontact.pl
Czas1 min

Pod koniec kwietnia Recman w ramach strategii „Say Yes To Eco” konsekwentnie dąży do promowania działań proekologicznych, a jednym z kluczowych elementów jej realizacji jest aktywne zaangażowanie się w ochronę środowiska naturalnego.

Dlatego już kolejny raz wraz z Nadleśnictwem Suwałki połączył siły, aby przeprowadzić akcję sadzenia drzew. Pracownicy Centrali marki Recman stanęli na wysokości zadania, podejmując się sadzenia drzew dla dobra przyszłych pokoleń. W wyniku wspólnie zorganizowanego przedsięwzięcia ziemia zyskała 3 tysiące młodych sosen. Sadzenie drzew stanowi kluczowy element w walce ze zmianami klimatycznymi i degradacją środowiska naturalnego. Drzewa absorbują dwutlenek węgla i inne szkodliwe substancje z atmosfery, przyczyniając się do poprawy jakości powietrza co jest niezwykle istotne w dzisiejszych czasach.

– Dbanie o środowisko staje się częścią życia każdego z nas. Liczymy, że wspólnymi siłami uda się kontynuować tą wartościową tradycję również w przyszłości, wspierając tym samym ochronę naszego naturalnego środowiska.– powiedział Roman Tulwin, założyciel marki i Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o.

Akcja Recman, Fot. Recman, źródło: mediacontact.pl
Akcja Recman, Fot. Recman, źródło: mediacontact.pl

Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Flagowym wyrobem Recman są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów. Od 2011 roku Recman wspiera rozwój tenisa w Polsce i jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, a jednym z ambasadorów marki jest triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Łukasz Kubot. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym.

Źródło: Recman