Centra Designer Outlet posadzą tysiące drzew w ramach działań ESG

Czas3 min

Ponad 10 000 posadzonych drzew – taki cel postawiły sobie centra Designer Outlet w ramach strategii #bettershopping, będącej istotną częścią działań z zakresu ESG. Do aktywności zachęcają klientów, którzy między innymi za pomocą konkursu ekologicznego pomogą osiągnąć to założenie.

POSADŹ Z NAMI LAS! Akcja edukacyjno-ekologiczna pod tym hasłem startuje 1 sierpnia i zaprasza klientów: Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa do wspólnych czynnych działań na rzecz lokalnego środowiska.

Przez 19 dni (1-19 sierpnia) na terenie każdego Designer Outlet organizowany będzie zielony konkurs. W zabawie mogą wziąć udział wszyscy klienci, którzy w tych dniach odwiedzą centra. Wystarczy, że zeskanują QR kod znajdujący się na kubikach ustawionych w pasażach i odpowiedzą na kilka prostych quizowych pytań z zakresu ekologii. W konkursie do wygrania są m.in. hulajnoga elektryczna oraz ozdobne rośliny doniczkowe. Co ważne – każdy udział w quizie to jedno posadzone przez centrum drzewo. Nagrody zostaną wręczone laureatom podczas eko warsztatów zorganizowanych w ostatnią wakacyjną niedzielę handlową, 27 sierpnia. Tego dnia chętni pod okiem instruktorów będą mogli stworzyć japońską kokedamę – formę sadzenia roślin w kulach z mchu i ziemi i nauczyć się jak ją pielęgnować. Własnoręcznie wykonane ozdoby będzie można zabrać ze sobą do domu.

Jak zwiększyć liczbę zakupionych przez centra sadzonek? Przez cały sierpień, można dodatkowo zapisać się do VIP Clubu. Każdy nowy uczestnik klubu to kolejne drzewo posadzone przez Designer Outlet.

Akcja POSADŹ Z NAMI LAS! jest organizowana wraz ze społecznym start-upem Dotlenieni.org. Jej celem jest zaangażowanie lokalnych społeczeństw skupionych wokół każdego polskiego centrum Designer Outlet w działania na rzecz środowiska naturalnego.

To też kolejny krok zarządzającego obiektami, firmy ROS Retail Outlet Shopping w kierunku rozszerzania działań zaplanowanych w wieloletniej strategii ESG. Centra oprócz bieżącego dostosowywania się do wymogów środowiskowych oraz realizowania wytycznych wynikających m.in. z certyfikacji BREEAM projektują i realizują dodatkowe działania na rzecz otoczenia, w którym funkcjonują. W ramach strategii #bettershopping m.in. zbierają niepotrzebną odzież na rzecz Fundacji Eco Textil, która zamienia je na sprzęt rehabilitacyjny dla osób z niepełnosprawnościami, promują torby wielokrotnego użytku czy angażują się w życie społeczne najbliższej okolicy.

Zakup sadzonek to kolejna inicjatywa, która będzie miała bezpośredni wpływ na życie mieszkańców każdego z regionów, w których operują centra Designer Outlet. Lasy zostaną posadzone jesienią.

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę  z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, Designer Outlet Luxemburg, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

- REKLAMA-spot_img
- REKLAMA -

Najnowsze

- REKLAMA -

Zainteresuje Cię

Ponad 242 mln zł na projekty ochrony przyrody z Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska

Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska, Piotr Otawski, podpisał 16 kwietnia 2025 roku trzy umowy o dofinansowanie projektów ze środków...

Naukowcy z PW zaangażowani w projekt na rzecz zrównoważonego zarządzania drzewostanami miejskimi

Politechnika Warszawska dołącza do europejskiej sieci naukowców i ekspertów w ramach nowej inicjatywy wspieranej przez Komisję Europejską. Celem...

Nowe rozwiązania w oczyszczaniu wody i produkcji wodoru od naukowców z PW

Zespół pod kierownictwem dr inż. Marty Mazurkiewicz-Pawlickiej z Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej PW będzie realizował projekt „Zaawansowane nanomateriały hybrydowe...

Earth Intelligence. Indywidualne podejście wzmocni adaptację klimatyczną miast

Aby usprawnić monitorowanie i planowanie adaptacji klimatycznej obszarów miejskich, Centrum Wiedzy o Obserwacji Ziemi proponuje dostosowane podejście oraz...

Zbliża się VI Kongres Ciepłownictwa. Dołącz do liderów sektora

Dekarbonizacja sektora ciepłownictwa systemowego, implementacja unijnych regulacji klimatyczno-energetycznych znajdą się w centrum uwagi uczestników VI Kongresu Ciepłownictwa. Wydarzenie,...

Komisja Europejska inwestuje 86 milionów euro w projekty poprawiające odporność klimatyczną i bezpieczeństwo wodne

Komisja Europejska przeznaczyła 86 milionów euro na nowe Strategiczne Projekty Zintegrowane koncentrujące się na poprawie jakości i dostępności...

Komisja Europejska upraszcza wdrażanie unijnego rozporządzenia w sprawie przeciwdziałania wylesianiu

Komisja Europejska wprowadza dalsze uproszczenia i ogranicza obciążenia administracyjne, aby ułatwić wdrażanie unijnego rozporządzenia w sprawie przeciwdziałania wylesianiu...

Lista niebezpiecznych produktów w systemie Safety Gate 2024 wyznacza kierunek wzmocnionej ochrony konsumentów

Komisja Europejska opublikowała coroczny raport dotyczący Safety Gate - europejskiego systemu szybkiego ostrzegania o niebezpiecznych produktach nieżywnościowych. W...