Centra Designer Outlet posadzą tysiące drzew w ramach działań ESG

Czas3 min

Ponad 10 000 posadzonych drzew – taki cel postawiły sobie centra Designer Outlet w ramach strategii #bettershopping, będącej istotną częścią działań z zakresu ESG. Do aktywności zachęcają klientów, którzy między innymi za pomocą konkursu ekologicznego pomogą osiągnąć to założenie.

POSADŹ Z NAMI LAS! Akcja edukacyjno-ekologiczna pod tym hasłem startuje 1 sierpnia i zaprasza klientów: Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa do wspólnych czynnych działań na rzecz lokalnego środowiska.

Przez 19 dni (1-19 sierpnia) na terenie każdego Designer Outlet organizowany będzie zielony konkurs. W zabawie mogą wziąć udział wszyscy klienci, którzy w tych dniach odwiedzą centra. Wystarczy, że zeskanują QR kod znajdujący się na kubikach ustawionych w pasażach i odpowiedzą na kilka prostych quizowych pytań z zakresu ekologii. W konkursie do wygrania są m.in. hulajnoga elektryczna oraz ozdobne rośliny doniczkowe. Co ważne – każdy udział w quizie to jedno posadzone przez centrum drzewo. Nagrody zostaną wręczone laureatom podczas eko warsztatów zorganizowanych w ostatnią wakacyjną niedzielę handlową, 27 sierpnia. Tego dnia chętni pod okiem instruktorów będą mogli stworzyć japońską kokedamę – formę sadzenia roślin w kulach z mchu i ziemi i nauczyć się jak ją pielęgnować. Własnoręcznie wykonane ozdoby będzie można zabrać ze sobą do domu.

Jak zwiększyć liczbę zakupionych przez centra sadzonek? Przez cały sierpień, można dodatkowo zapisać się do VIP Clubu. Każdy nowy uczestnik klubu to kolejne drzewo posadzone przez Designer Outlet.

Akcja POSADŹ Z NAMI LAS! jest organizowana wraz ze społecznym start-upem Dotlenieni.org. Jej celem jest zaangażowanie lokalnych społeczeństw skupionych wokół każdego polskiego centrum Designer Outlet w działania na rzecz środowiska naturalnego.

To też kolejny krok zarządzającego obiektami, firmy ROS Retail Outlet Shopping w kierunku rozszerzania działań zaplanowanych w wieloletniej strategii ESG. Centra oprócz bieżącego dostosowywania się do wymogów środowiskowych oraz realizowania wytycznych wynikających m.in. z certyfikacji BREEAM projektują i realizują dodatkowe działania na rzecz otoczenia, w którym funkcjonują. W ramach strategii #bettershopping m.in. zbierają niepotrzebną odzież na rzecz Fundacji Eco Textil, która zamienia je na sprzęt rehabilitacyjny dla osób z niepełnosprawnościami, promują torby wielokrotnego użytku czy angażują się w życie społeczne najbliższej okolicy.

Zakup sadzonek to kolejna inicjatywa, która będzie miała bezpośredni wpływ na życie mieszkańców każdego z regionów, w których operują centra Designer Outlet. Lasy zostaną posadzone jesienią.

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę  z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, Designer Outlet Luxemburg, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

- REKLAMA-spot_img
- REKLAMA -

Najnowsze

- REKLAMA -

Zainteresuje Cię

Pierwsza w Wielkopolsce realizacja ZPI dla fotowoltaiki – Łobżenica otwiera drogę do 40 MWp energii słonecznej

Rada Miejska w Łobżenicy uchwaliła 31 marca 2025 r. pierwszy w Wielkopolsce Zintegrowany Plan Inwestycyjny (ZPI) dla odnawialnych...

Branża cementowa w obliczu dekarbonizacji – roku 2034 nie da się odłożyć na później (RELACJA)

Producenci cementu w Polsce stoją przed poważnym wyzwaniem – do 2034 roku stracą bezpłatne uprawnienia do emisji CO2,...

Innowacyjne technologie neutralne emisyjnie fundamentem bezpieczeństwa energetycznego i konkurencyjności UE

Transformacja energetyczna Europy wymaga zróżnicowanego podejścia uwzględniającego specyfikę poszczególnych krajów członkowskich – to główny przekaz konferencji zorganizowanej przez...

ORLEN: Wodór może odegrać wiodącą rolę w transformacji energetycznej

Wodór ma szansę stać się siłą napędową zielonej transformacji, jednak, jak podkreślają eksperci, powinny być do tego spełnione...

Wkrótce konsumenci będą lepiej chronieni przed greenwashingiem

Nawet 80 proc. sklepów internetowych, stron internetowych i reklam zawiera informacje o wpływie produktów na środowisko – wynika z danych KE....

Ørsted publikuje plan działań dla europejskiej energetyki wiatrowej na morzu

Globalna firma Ørsted opublikowała raport "Morska energetyka wiatrowa na rozdrożu", w którym przedstawia kompleksowy plan działań mający na...

Ożywienie OZE obniżyło ceny energii

W marcu średnia cena energii na Rynku Dnia Następnego (SPOT) wyniosła 90,97 EUR/MWh, co oznacza spadek o 30,21%...

Ministerstwo Klimatu i Środowiska startuje z innowacyjną kampanią edukacyjną o bioróżnorodności

Tuż przed Światowym Dniem Chomika, przypadającym 12 kwietnia, Ministerstwo Klimatu i Środowiska uruchomiło kampanię edukacyjną „Bioróżnorodnie połączeni", skierowaną...