POLOmarket uruchomi stacje ładowania aut elektrycznych

Czas1 min

Sieć sklepów spożywczych POLOmarket nawiązała współpracę z ChargeEuropa w zakresie zainstalowania w swoich 30 lokalizacjach stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Dodatkowo ładowarki będą wyposażone są w cyfrowe reklamy DOOH, wyświetlane na 65-calowych monitorach.

Współpraca z ChargeEuropa stanowi kolejny kamień milowy w ciągłej misji firmy, aby wypełnić lukę między handlem a czystym transportem.

– Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych – powiedziała kierownik ds. komercjalizacji, zarządca nieruchomości w POLOmarket Katarzyna Szeligowska.

– Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, które chcą zarabiać na swoich parkingach w bardziej efektywny sposób, jednocześnie zapewniając dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają robiąc zakupy – powiedział Matt Tymowski, prezes ChargeEuropa.

– Dzięki ekranom DOOH zintegrowanym ze stacjami ładowania, jesteśmy w stanie ekonomicznie uzasadnić ich wdrożenie na obszarach o niższym poziomie adopcji pojazdów elektrycznych dzięki przychodom z reklam – powiedział Mikołaj Moszyński, Business Development Manager w ChargeEuropa.

Dzięki futurystycznym i minimalistycznym stacjom ładowania zlokalizowanym przy głównych wejściach do głównych sieci handlowych w Polsce, sieć ChargeEuropa ma stać się najbardziej wykorzystywaną siecią ładowania pojazdów elektrycznych w kraju. Dzięki integracji specjalnym 65-calowym ekranom dotykowym, ChargeEuropa zapewnia markom cenną przestrzeń do nawiązania kontaktu z konsumentami na kilka sekund przed ich wejściem do sklepu i podjęciem decyzji o zakupie.

Źródło: ChargeEuropa

- REKLAMA -
- REKLAMA - spot_img

Najnowsze

- REKLAMA -

Zainteresuje Cię

Energetyka jutra. Innowacje, OZE i transformacja na 42. EuroPOWER & OZE POWER

Już w listopadzie w Warszawie odbędzie się 42. EuroPOWER & OZE POWER – kluczowe wydarzenie dla sektora energetycznego...

Miliardy na czystą mobilność i energetykę. Przełomowy konkurs NFOŚiGW nabiera tempa

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wprowadza kolejny kluczowy instrument wspierania transformacji energetycznej. Konkurs o wartości blisko...

Polacy marnują żywność na potęgę. Aż 63% przyznaje się do wyrzucania jedzenia

Najnowszy raport "Nie Marnuj Jedzenia" pokazuje, że problem marnowania żywności w Polsce narasta. Aż 63% Polaków przyznaje się...

Akcja Czysta Wisła 2025 – 25,7 tysiąca wolontariuszy zebrało 233 tony śmieci z polskich rzek

Trzecia edycja Akcji Czysta Wisła zakończyła się sukcesem – 25 690 osób zebrało 233 tony śmieci z Wisły,...

Program Czyste Powietrze z dramatycznym spadkiem zainteresowania – likwidacja kopciuchów potrwa 35 lat

Zainteresowanie programem "Czyste Powietrze" utrzymuje się na najniższym poziomie w historii pół roku od ponownego uruchomienia po reformie....

Europejska Koalicja Tekstylna domaga się gospodarki obiegu zamkniętego

Firma Reju wraz z jedenastu innymi firmami reprezentującymi łańcuch wartości tekstyliów ogłosiła 15 października manifest Europejskiej Koalicji na...

Światowy Dzień Żywności. Sztuczna inteligencja może zmniejszyć marnotrawstwo o 15 proc.

W Unii Europejskiej marnowanych jest co roku nawet 88 milionów ton żywności, co stanowi praktycznie 20 procent rocznej...

System kaucyjny w Polsce – handel detaliczny przed wyzwaniem adaptacji i kosztów

Polski rynek detaliczny od 1 października 2025 roku działa w nowej rzeczywistości – tego dnia ruszył system kaucyjny,...