POLOmarket uruchomi stacje ładowania aut elektrycznych

Czas1 min

Sieć sklepów spożywczych POLOmarket nawiązała współpracę z ChargeEuropa w zakresie zainstalowania w swoich 30 lokalizacjach stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Dodatkowo ładowarki będą wyposażone są w cyfrowe reklamy DOOH, wyświetlane na 65-calowych monitorach.

Współpraca z ChargeEuropa stanowi kolejny kamień milowy w ciągłej misji firmy, aby wypełnić lukę między handlem a czystym transportem.

– Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych – powiedziała kierownik ds. komercjalizacji, zarządca nieruchomości w POLOmarket Katarzyna Szeligowska.

– Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, które chcą zarabiać na swoich parkingach w bardziej efektywny sposób, jednocześnie zapewniając dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają robiąc zakupy – powiedział Matt Tymowski, prezes ChargeEuropa.

– Dzięki ekranom DOOH zintegrowanym ze stacjami ładowania, jesteśmy w stanie ekonomicznie uzasadnić ich wdrożenie na obszarach o niższym poziomie adopcji pojazdów elektrycznych dzięki przychodom z reklam – powiedział Mikołaj Moszyński, Business Development Manager w ChargeEuropa.

Dzięki futurystycznym i minimalistycznym stacjom ładowania zlokalizowanym przy głównych wejściach do głównych sieci handlowych w Polsce, sieć ChargeEuropa ma stać się najbardziej wykorzystywaną siecią ładowania pojazdów elektrycznych w kraju. Dzięki integracji specjalnym 65-calowym ekranom dotykowym, ChargeEuropa zapewnia markom cenną przestrzeń do nawiązania kontaktu z konsumentami na kilka sekund przed ich wejściem do sklepu i podjęciem decyzji o zakupie.

Źródło: ChargeEuropa

- REKLAMA-spot_img
- REKLAMA -

Najnowsze

- REKLAMA -

Zainteresuje Cię

Dekarbonizacja w polskich firmach nabiera tempa. Odbył się trzeci odczyt Indeksu Dekarbonizacji Polskiej Gospodarki

Znaczenie dekarbonizacji i ochrony środowiska w działalności polskich przedsiębiorstw nadal rośnie – tak wynika z trzeciego odczytu Indeksu Dekarbonizacji Polskiej Gospodarki (IDPG)...

Jest pierwszy wpis w wykazie obywatelskich społeczności energetycznych

11 kwietnia 2025 r. Stowarzyszenie Obywatelskiej Społeczności Energetycznej MES-TOWN Łódź uzyskało wpis do wykazu obywatelskich społeczności energetycznych. Stowarzyszenie OSE...

Grupa Enea skutecznie wdraża strategię i przyspiesza inwestycje w OZE

Rok 2024 w Grupie Enea to pozytywne zmiany oraz działania, które pozwoliły na zdefiniowanie kierunków transformacji i określenie...

Tauron publikuje Sprawozdanie Zrównoważonego Rozwoju za 2024 rok

TAURON opublikował Sprawozdanie Zarządu z działalności TAURON Polska Energia S.A. oraz Grupy Kapitałowej TAURON za rok obrotowy 2024....

Gaz zamiast węgla – nowe źródło ciepła w Kaliszu

Program inwestycyjny w aktywa ciepłownicze Grupy Energa w Kaliszu osiągnął kluczowy kamień milowy – odebrana do eksploatacji została kotłownia rezerwowo-szczytowa...

Elektrody diamentowe, leki weterynaryjne i oddziaływanie na środowisko

Prof. Paweł Lochyński z Instytutu Inżynierii Środowiska realizuje projekt finansowany z funduszy Narodowego Centrum Nauki – do współpracy...

37 autobusów mild hybrid Solarisa zasila flotę MPK w Krakowie

Solaris zakończył realizację kontraktu na dostawę 37 niskoemisyjnych autobusów z napędem mild hybrid dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w...

Greenvolt Group zakończyła sprzedaż hybrydowego projektu Sompolno do Energa Wytwarzanie

Grupa Greenvolt finalizuje sprzedaż hybrydowego projektu odnawialnej energii Sompolno na rzecz Energa Wytwarzanie, po spełnieniu wszystkich warunków określonych...