Sieć sklepów spożywczych POLOmarket nawiązała współpracę z ChargeEuropa w zakresie zainstalowania w swoich 30 lokalizacjach stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Dodatkowo ładowarki będą wyposażone są w cyfrowe reklamy DOOH, wyświetlane na 65-calowych monitorach.
Współpraca z ChargeEuropa stanowi kolejny kamień milowy w ciągłej misji firmy, aby wypełnić lukę między handlem a czystym transportem.
– Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych – powiedziała kierownik ds. komercjalizacji, zarządca nieruchomości w POLOmarket Katarzyna Szeligowska.
– Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, które chcą zarabiać na swoich parkingach w bardziej efektywny sposób, jednocześnie zapewniając dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają robiąc zakupy – powiedział Matt Tymowski, prezes ChargeEuropa.
– Dzięki ekranom DOOH zintegrowanym ze stacjami ładowania, jesteśmy w stanie ekonomicznie uzasadnić ich wdrożenie na obszarach o niższym poziomie adopcji pojazdów elektrycznych dzięki przychodom z reklam – powiedział Mikołaj Moszyński, Business Development Manager w ChargeEuropa.
Dzięki futurystycznym i minimalistycznym stacjom ładowania zlokalizowanym przy głównych wejściach do głównych sieci handlowych w Polsce, sieć ChargeEuropa ma stać się najbardziej wykorzystywaną siecią ładowania pojazdów elektrycznych w kraju. Dzięki integracji specjalnym 65-calowym ekranom dotykowym, ChargeEuropa zapewnia markom cenną przestrzeń do nawiązania kontaktu z konsumentami na kilka sekund przed ich wejściem do sklepu i podjęciem decyzji o zakupie.
Źródło: ChargeEuropa