Ponad 10 500 drzew od centrów Designer Outlet

Czas1 min

Już za kilka tygodni polskie centra Designer Outlet posadzą ponad 10 500 drzew w trzech lokalizacjach położonych nieopodal każdego z nich. Wszystko dzięki ogromnemu zaangażowaniu klientów, którzy wzięli udział w sierpniowej akcji POSADŹ Z NAMI LAS!, organizowanej we wszystkich trzech obiektach.

Akcja edukacyjno-ekologiczna POSADŹ Z NAMI LAS! zorganizowana przez Designer Outlet we współpracy ze społecznym start-upem Dotlenieni.org okazała się ogromnym sukcesem i pokazała, że mieszkańcom każdego regionu, w którym operuje centrum, bardzo zależy na polepszeniu jakości życia i zazielenieniu okolicy. Odzew ze strony klientów przeszedł oczekiwania organizatorów.

Dla przypomnienia, w sierpniu polskie centra Designer Outlet zorganizowały trwający bez mała 3 tygodnie angażujący eko-konkurs z pytaniami z zakresu ochrony środowiska, w którym mogli wziąć udział wszyscy klienci odwiedzający dany obiekt. Wystarczyło zeskanować wyeksponowany w pasażach handlowych kod QR i odpowiedzieć na proste pytania. Każdy udział w zielonym quizie to jedno posadzone przez centrum drzewo. Przez cały miesiąc, można było dodatkowo zapisać się do VIP Clubu Designer Outlet. Każdy nowy uczestnik klubu to kolejna sadzonka zakupiona przez centrum.

– W trakcie trwania naszej zielonej akcji klienci bardzo chętnie angażowali się w eko zabawę
i całymi rodzinami brali udział w przygotowanym dla nich quizie. Zainteresowanie przekroczyło nasze oczekiwania z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i serdecznie dziękujemy wszystkim aktywnym uczestnikom konkursu oraz osobom, które w tym czasie zapisały się do naszego programu lojalnościowego. Dzięki temu możemy wspomóc sąsiadujące z nami nadleśnictwa w jesiennym sadzeniu lasów w każdym z trzech regionów, w których operujemy – mówi Agnieszka Kuś, Senior Marketing Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping

Już na przełomie października i listopada pracownicy ROS Retail Outlet Shopping oraz organizacji Dotlenieni.org wspólnie posadzą zakupione drzewa. Nasadzenia odbędą się w lokalizacjach wskazanych przez trzy Nadleśnictwa: Garwolin, Kartuzy oraz Kobiór, wszystkie położone niedaleko każdego z centrów.

Prowadzona w Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa akcja ekologiczna POSADŹ Z NAMI LAS! była jedną z wielu wdrażanych realizacji na rzecz środowiska naturalnego, wynikających z przyjętej strategii ESG. Bezpośrednie angażowanie klientów w działania centrów to jednocześnie element działań w ramach projektu #bettershopping zachęcającego do podejmowania drobnych kroków na rzecz otoczenia, w którym żyjemy.  

Źródło:

- REKLAMA-spot_img
- REKLAMA -

Najnowsze

- REKLAMA -

Zainteresuje Cię

Innowacyjne technologie neutralne emisyjnie fundamentem bezpieczeństwa energetycznego i konkurencyjności UE

Transformacja energetyczna Europy wymaga zróżnicowanego podejścia uwzględniającego specyfikę poszczególnych krajów członkowskich – to główny przekaz konferencji zorganizowanej przez...

ORLEN: Wodór może odegrać wiodącą rolę w transformacji energetycznej

Wodór ma szansę stać się siłą napędową zielonej transformacji, jednak, jak podkreślają eksperci, powinny być do tego spełnione...

Wkrótce konsumenci będą lepiej chronieni przed greenwashingiem

Nawet 80 proc. sklepów internetowych, stron internetowych i reklam zawiera informacje o wpływie produktów na środowisko – wynika z danych KE....

Ørsted publikuje plan działań dla europejskiej energetyki wiatrowej na morzu

Globalna firma Ørsted opublikowała raport "Morska energetyka wiatrowa na rozdrożu", w którym przedstawia kompleksowy plan działań mający na...

Ministerstwo Klimatu i Środowiska startuje z innowacyjną kampanią edukacyjną o bioróżnorodności

Tuż przed Światowym Dniem Chomika, przypadającym 12 kwietnia, Ministerstwo Klimatu i Środowiska uruchomiło kampanię edukacyjną „Bioróżnorodnie połączeni", skierowaną...

Mimo zmian regulacyjnych, zielona transformacja pozostaje w strategiach firm – wnioski z kongresu ESG & Sustainability FORUM

Wiedza i świadomość na temat niezbędnej transformacji gospodarki na bardziej zrównoważoną trafiła już do krwioobiegu kadry menedżerskiej większości...

Studentka Politechniki Łódzkiej nagrodzona za innowacyjne rozwiązania w gospodarce obiegu zamkniętego

Karina Skura, studentka kierunku biogospodarka zrównoważona na Wydziale Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej, zdobyła pierwsze miejsce...

41. edycja EuroPOWER & OZE POWER – eksperci dyskutują o przyszłości polskiej energetyki

W dniach 3-4 kwietnia 2025 roku w hotelu The Westin Warsaw odbyła się 41. edycja prestiżowej konferencji EuroPOWER...